Матеріали конференцій (СМ)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Нові надходження
Документ Проблема неуспішності у навчанні та методи її подолання(Чернігів: Чернігів. нац. технол. ун-т., 2018-10-09) Кириченко С. В.На сьогодні існує ряд навчально-корекційних та педагогічних засобів, спрямованих на подолання проблеми неуспішності в закладах вищої освіти. Важливими умовами успішного навчально-виховного процесу є інтелектуальна компетентність та професійність викладача, створення позитивного освітнього середовища, використання нових освітніх технологій, індивідуалізації навчання та застосування інтерактивних форм роботи на заняттях як засобу активізації мислення, пізнавальної діяльності та самостійності студентів. Все це допомагає майбутнім фахівцям адаптуватись до сучасних реалій, коли людина, щоб бути конкурентоспроможною та сучасною, має навчатися протягом усього життя.Документ Проблема впровадження новітніх інформаційних технологій на заняттях з іноземної мови в ЗВО(Краматорськ: ДДМА, 2018-11-14) Кириченко С. В.У статті визначено позитивні аспекти впровадження новітніх інформаційних технологій на заняттях з іноземної мови в закладах вищої освіти, розглянуто проблеми, що їх гальмують, та запропоновано шляхи їх вирішення. Обґрунтовано необхідність підвищення кваліфікації педагогів.Документ Особливості самостійної роботи студентів у ТЗВО(Київ : МЦНіД, 2020-09-24) Кириченко С. В.Технічні закладі вищої освіти мають вдосконалювати навчально-виховний процес, впроваджувати нові методи й форми взаємодії викладача і студента. Вміння вчитися самостійно є однією з професійних компетенцій фахівця, що обумовлює його успішність, професійний ріст та затребуваність на ринку праці.Документ Роль іноземних мов у формуванні професійної культури студентів технічних ЗВО(Миколаїв: НУК, 2018-10-18) Кириченко Світлана ВолодимирівнаУ процесі формування професійної культури студентів технічних закладів вищої освіти вагоме місце посідає оволодіння іноземною мовою як засобом комунікації міжнародного спілкування. Вивченню іноземної мови за професійним спрямуванням доцільно приділяти увагу так само, як і фаховим предметам, адже рівень володіння іноземною мовою включений в освітньо-кваліфікаційну характеристику випускників університетів, а випускники з високим рівнем володіння мовою високо цінуються в усіх країнах світу.Документ Improving Foreign Language Learning in Higher Technical Education(MDPC Publishing. Munich, Germany., 2021-01-17) Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaДокумент Підвищення конкурентоспроможності вищої освіти у світовому освітньому просторі(2020) Кириченко С. В.Для підвищення конкурентоспроможності української системи вищої освіти у світі необхідною мірою є проведення детальної інвентаризації та оптимізації мережі вищих навчальних закладів та створення в Україні потужних університетів, які були б конкурентними у світовому освітньому просторі. Ефективна та якісна освітня та наукова діяльність вищого навчального закладу є основним критерієм процесу оптимізації. Освітній заклад має будувати свої навчальні стратегії з урахуванням методів науково-технічного прогнозування, безперервності освіти, гнучкості планування та диверсифікації якісних інноваційних освітніх програм, що відповідають реальній ринковій ситуації.Документ Документ The use of video materials by efl students(2024) Овсянко Г. В.Документ Документ Розвиток навичок аудіювання у студентів немовних спеціальностей(2021) Овсянко Г. В.; Бєлоусова С. М.Документ Heuristics as a searching method of new applied to problem solving under uncertainty(2021) Dyukova S.; Iatsenko G.Документ Специфічні аспекти проведення діагностичного тестування на заняттях з англійської мови(2021) Смуглякова, М. К.; Кисельова, Т. В.; Фатєєва, В. Г.; Smuhliakova Maryna Kostyantynivna; Kiselyova Tetiana Volodymyrivna; Fatieieva Viktoria GeorgiivnaСтаття представляє особливості та основні методи проведення діагностичного оцінювання базових знань та навичок студентів у процесі викладання іноземних мов. Аналізуються умови проведення тестування на заняттях з англійської мови. Визначаються деякі ефективні шляхи удосконалення підготовки та проведення діагностичних тестів.Документ The current stage of political evolution(2021) Klysiak M.; Iatsenko G.Документ Teaching Vocabulary in ESP Course(2023) Shliakhtina Olena SemenivnaДокумент Роль педагогічних та біологічних факторів у процесі викладання та вивчення іноземної мови(2023) Кириченко С. В.; Kyrychenko Svitlana VolodymyrivnaПсихологічні відмінності людей та різні умови для їхнього навчання є основними аспектами, на яких зазвичай зосереджуються дослідники, щоб продемонструвати залежність швидкості опанування іноземними мовами від цих факторів. Необхідність їх урахування при викладанні іноземної мови, а також вплив навколишного середовища, сприяє кращим результатам навчання. Аналіз вищеназваних факторів представляє чималий інтерес для працівників сфери освіти, так як надає інструменти, які здатні вдосконалити методику викладання іноземної мови. Психоафективні, соціальні, освітні чинники тощо активно впливають на процес навчання, і чим більше ми будемо знати про їх взаємозв’язок, тим більш успішно зможемо керувати процесом навчання та сприяти прискоренню та полегшенню опанування нової мови.Документ Рольові ігри у викладанні англійської мови студентам-дизайнерам(2023) Смуглякова М. К.; Smuhliakova Maryna K.Представлено специфічні аспекти використання рольових ігор у викладанні англійської мови. Визначено основні переваги їх використання. Проаналізовано різноманітні типи рольових ігор, які можна практикувати на заняттях англійської мови студентам-дизайнерам.Документ Processing of specialized english-language texts by psychology students(2023) Ovsyanko, G. V.
- «
- 1 (current)
- 2
- 3
- »