Кафедра турбін
Постійне посилання на фонд
Переглянути
Перегляд Кафедра турбін за Назва
Зараз показуємо 1 - 20 з 36
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ An fuel cell stack design combining the advantages of cross-, coand counter flow arrangement patterns(2021) Jiapei Liu; Ali Raza; Hongzhe Zhang; Zongming Yang; Serhiy Serbin; Daifen ChenДокумент Choice of solution search method under uncertainty(2021) Дюкова С. П.; Патлайчук, О. В.; Патлайчук, В.М.Документ Design of gas turbine unit with ejection over-expansion of gas in the turbine(2021) Patlaichuk V. M.; Patlaichuk О. V.; Borschov О. M.Документ Design of gas turbine units: Recommendations for individual task(2020) Patlaichuk, V. M.; Vaschilenko, M. V.; Патлайчук, В. М.; Ващиленко, М. В.Наведені рекомендації щодо виконання індивідуального завдання з дисципліни "Проєктування газотурбінних агрегатів". Послідовно розглянуті його етапи: аналіз конструкції та технічних параметрів базового газотурбінного двигуна, термодинамічне моделювання газотурбінного агрегату, оптимізація параметрів термодинамічного циклу, детальний розрахунок агрегату на номінальному режимі роботи, габаритні розрахунки основних частин газотурбінного агрегату – компресора, камери згоряння і турбіни. Пояснена побудова компоновочного ескізу агрегату. Призначено для студентів спеціальності 142 "Енергетичне машинобудування", підготовка яких ведеться англійською мовою, а також для тих, хто бажає поглибити власні знання з англійської мови.Документ Enhasing the fuel efficiency of gas turbines in subtropical climatic conditions of china through inlet air cooling(2023) Bao Guozhi; Yang Zongming; Radchenko AndriiДокумент Evaluation of fuel cell technology efficiency for ship energy system(2023) Serbin S.; Washchilenko N.; Chen D.; Yang Z.; Сербін С.; Ващиленко М.; Чен Д.; Янг З.Роботу присвячено аналізу термодинамічної ефективності циклу суднової гібридної енергетичної системи з паливними елементами та газовою турбіною потужністю 2500 кВт. Проведені розрахунки доказали підвищення ефективності теплової схеми установки з утилізацією теплоти відхідних газів паливних елементів в газотурбінному контурі з впорскуванням водяної пари в камеру згоряння. Це дозволяє стверджувати про перспективність подібної енергетичної системи для генерації електроенергії в суднових умовах.Документ Investigation of the Efficiency of a Dual-Fuel Gas Turbine Combustion Chamber with a Plasma‒Chemical Element(2023) Serbin, Serhiy; Diasamidze Badri; Dzida Marek; Chen DaifenДокумент Investigations of the Emission Characteristics of a Dual-Fuel Gas Turbine Combustion Chamber Operating Simultaneously on Liquid and Gaseous Fuels(2021) Serbin, Serhiy; Diasamidze, Badri; Gorbov, Viktor; Kowalski, JerzyThis study is dedicated to investigations of the working process in a dual-fuel low-emission combustion chamber for a floating vessel’s gas turbine. As the object of the research, a low-emission gas turbine combustion chamber with partial premixing of fuel and air inside the outer and inner radial-axial swirls was chosen. The method of the research is based on the numerical solution of the system of differential equations which represent the physical process of mass and energy conservation and transformations and species transport for a multi-component chemically reactive turbulent system,considering nitrogen oxides formation and a discrete ordinates model of radiation. The chemistry kinetics is presented by the 6-step mechanism of combustion. Seven fuel supply operating modes, varying from 100% gaseous fuel to 100% liquid fuel, have been analysed. This analysis has revealed the possibility of the application of computational fluid dynamics for problems of dual-fuel combustion chambers for the design of a floating vessel’s gas turbine. Moreover,the study has shown the possibility of working in different transitional gaseous and liquid fuel supply modes, as they satisfy modern ecological requirements. The dependencies of the averaged temperature, NO, and CO concentrations along the length of the low-emission gas turbine combustion chamber for different cases of fuel supply are presented. Depending on the different operating modes, the calculated emission of nitrogen oxides NO and carbon monoxide CO at the outlet cross-section of a flame tube are different, but, they lie in the ranges of 31‒50 and 23‒24 mg/nm3 on the peak of 100% liquid fuel supply mode. At operating modes where a gaseous fuel supply prevails, nitrogen oxide NO and carbon monoxide CO emissions lie in the ranges of 1.2‒4.0 and 0.04‒18 mg/nm3 respectively.Документ Investigations of the working process in a dual-fuel low-emission combustion chamber for an FPSO gas turbine engine(2020) Serbin, Serhiy; Diasamidze, Badri; Dzida, MarekДокумент Novel sliding mode control for the air management system of fuel cell energy system(2023) Fang Shiyi; Zhang Rongrong; Serbin Serhiy; Chen Daifen; Fan XinyuДокумент Novel thermochemical system for marine power plant(2022) Serbin S.; Cherednichenko O.; Chen D.; Zongming Y.Документ Study of burning stability in low emission gas turbine combustor(2019) Serbin, Serhiy; Kozlovskyi, Artem; Burunsuz, Kateryna; Radchenko, RomanДокумент The transient thermal stress distributing behavior within a typical sofc stack during the preheating process(2023) Zhu Yanlong; Han Shuo; Zhang Zhe; Xu Changchun; Serbin Serhiy; Chen DaifenДокумент Thermal calculation of gas turbine unit with ejection overexpansion of gas(2022) Patlaichuk V. M.; Borschov О. M.Документ Zero emissions power plant based on the Allam cycle(2023) Patlaichuk V. M.; Patlaichuk О. V.; Патлайчук В. М.; Патлайчук, О. В.Розглянута теплова схема енергетичної установки з нульовими викидами шкідливих речовин в атмосферу, яка виконана на основі термодинамічного циклу Аллама. Проаналізовані особливості роботи такої установки.Документ Використання гібридних систем на основі твердооксидних паливних елементів у судновій енергетиці(2023) Патлайчук, О. В.; Patlaichuk О.Проаналізовано особливості створення комбінованих енергетичних установок на основі твердооксидних паливних елементів та газових турбін. Розглянуто питання використання таких гібридних систем в судновій енергетиці. Визначені основні області та особливості їх суднового застосування.Документ Вплив перерозширення газу в турбіні газотурбінного агрегату на його ефективність(2022) Патлайчук В. М.; Борщов О. М.; Patlaichuk V. M.; Borschov О. M.Розглянуто вплив перерозширення газу в силовій турбіні газотурбінного агрегату на його ефективність. Дослідження виконувалось на прикладі газотурбінного агрегату, який використовує для евакуації випускних газів в атмосферу повітряноструйний ежектор. Одержані результати порівнювались з ефективністю ГТА простого циклу, яка розраховувалась на аналогічні вхідні параметри.Документ Документ Дослідження упорскування води в компресор для поліпшення параметрів роботи газотурбінного агрегату(2014) Патлайчук, В. М.Розглянуто теоретичні передумови процесів, що відбуваються при впорскуванні води в повітряний тракт газотурбінного агрегату. Сформульовані основні методики і програми розрахунку течії та утворення груп крапель, їх сепарації з потоку і випаровування.Документ Методичні вказівки для проведення занять з дисципліни «Суднові турбіни та турбокомпресори»(2023) Патлайчук Володимир МиколайовичВміщено відомості щодо організації проведення занять з дисципліни «Суднові турбіни та турбокомпресори», які розроблені відповідно до вимог Болонського процесу. Роз’яснено види і форми контролю знань студентів. Розглянуто зміст структурних елементів навчальних модулів. До кожної навчальної теми додаються плани лекційних занять, перелік питань для самостійної роботи та самоконтролю засвоєння матеріалу, рекомендовані основна та допоміжна література. Призначено для студентів першого (бакалаврського) рівня вищої освіти спеціальності 271 «Морський та внутрішній водний транспорт» освітньої програми «Управління судновими технічними системами і комплексами» денної та заочної форм навчання.