Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Навчально-методичні матеріали (ЖР та PR-технологій) за Дата публікації
Зараз показуємо 1 - 20 з 24
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Теорія і практика редагування(2019) Гузенко, Світлана ВалентинівнаУ посібнику представлено короткий огляд теоретичних відомостей із загальної теорії і практики редагування. Дібрано велику кількість текстів, уривків, що потребують правки. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Посібник буде корисний студентам філологічних спеціальностей закладів вищої освіти, усім, хто небайдужий до художнього слова.Документ Основи медіаграмотності(2019) Костирко, Т. М.; Корольова, Т. Д.; Жигалкіна, М. С.Наведено відомості про методику проведення занять з курсу "Основи медіаграмотності". До кожної теми даються плани занять, рекомендована література, завдання для самостійної роботи, контрольні питання для самоперевірки. Наведено теми залікових рефератів, перелік питань підсумкового контролю, навчально-методичні матеріали, електронні ресурси з дисципліни та основні медіаосвітні терміни. Призначено для студентів усіх спеціальностей усіх форм навчання.Документ Історія соціокультурної комунікації: публіцистика(2021) Філатова, О. С.У навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи представлено матеріали, які стануть у пригоді студентам в освоєнні та поглибленні знань про українську публіцистику: теоретичну і практичну самобутність публіцистичної творчості, історичні форми розвитку, способи творення й поширення. Зокрема подаються плани практичних занять, тестові завдання, орієнтовані питання до модульних контрольних робіт та екзамену, вказівки до самостійного вивчення окремих тем курсу тощо.Документ Вступ до спеціальності: навч.-метод. посібник для студентів денної форми навчання у галузі знань 06 «Журналістика», спеціальності 061 «Журналістика, реклама і PR», освітньої програми «Реклама і зв’язки з громадськістю»(2022) Гінкевич О. В.; Клименко Н. Г.Мета курсу полягає в тому, щоб студенти опанували основні поняття журналістики, реклами та піару. Завдання дисципліни полягає у формуванні в студентів професійної відповідальності за інформацію, моральних засад журналістської праці, глибокого розуміння принципів, функцій діяльності ЗМІ, норм професійної етики, а також – стійкої світоглядної позиції, національнодуховних переконань, державницького мислення, вдосконаленнятворчої обдарованості, інтелектуальних здібностей.Документ Академічне письмо(2022) Костирко, Т. М.; Ларенкова, С. В.; Бондар, І. В.; Жигалкіна, М. С.Написання академічних текстів (навчальних, наукових, науково- публіцистичних, публіцистичних) для студентів технічних вишів зазвичай становить труднощі, а тому теоретичний і практичний матеріал навчального посібника спрямовано на те, щоб навчити студентство мистецтву створення унікальних академічних текстів. Особлива увага приділена таким актуальним для вищої освіти поняттям, як академічне шахрайство і плагіат, а тому практичні завдання розроблено таким чином, щоб запобігти плагіаторству і шахрайству у студентському колі. Навчальний посібник призначено для студентів усіх спеціальностей та молодих учених.Документ Копірайтинг у рекламі і PR(2022) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Методичні рекомендації щодо створення бібліометричного профілю науковця для здобувачів наукових ступенів: другого (магістерського) – магістра; третього (освітньо-наукового) – доктора філософії; наукового рівня – доктора наук(2023) Костирко Тамара Миколаївна; Ларенкова Світлана Володимирівна; Гординець Світлана ЮріївнаСеред важливих завдань сьогодення для науковця особливе місце посідає поширення інформації про особисті наукові напрацювання. Основним інструментарієм для вирішення цих завдань є створення та підтримка в актуальному стані наукових профілів. Створення власного академічного профілю в Інтернеті може допомогти продемонструвати видимість та авторитетність, а також визначити інтереси дослідника і знайти потенційних співробітників у своїй галузі досліджень. Керування власним профілем дає змогу зв’язати свої особисті дані з інформацією про внесок у науку, наприклад, про статті, монографії, наукові доповіді, патенти, замітки у пресі. Все це гарантує, що інші дослідники знайдуть правильну і повну інформацію про дослідження колег та їх кар’єру. Призначено для магістрів, аспірантів, науковців.Документ Методичні рекомендації до написання та захисту випускної кваліфікаційної роботи за першим (бакалаврським) рівнем вищої освіти в Національному університеті кораблебудування імені адмірала Макарова(2023) Спанатій О. С.; Костирко Т. М.; Гаврилова Я. Л.; Гінкевич О. В.Випускна кваліфікаційна робота/проєкт (дипломна робота/проєкт) – це самостійне теоретико-прикладне дослідження, що виконується здобувачем вищої освіти за завершальному етапі навчання за освітнім ступенем. Випускна кваліфікаційна робота – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, містить висновки та пропозиції за результатами аналітичних і експериментальних досліджень, направлені на вирішення актуальної науково-практичної/суспільно важливої проблеми. Випускний кваліфікаційний проєкт – кваліфікаційне самостійне дослідження, що виконує студент при завершенні навчання за освітньою програмою; призначене для об’єктивної оцінки ступеня сформованості компетентностей в медіа сфері, які закріплені у стандартах вищої освіти відповідного освітнього ступеня, та містить економічне/управлінське рішення, необхідне для реалізації проєкту на основі застосування економічних рішень (розрахунків)/програмних інформаційних продуктів тощо.Документ Українська мова в засобах масової комунікації(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Практика рекламних та PR-структур у зарубіжних країнах(2024) Гінкевич Оксана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Рекламні та PR-технології у digital-просторі(2024) Спанатій Олександр СергійовичУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Кризові комунікації(2024) Костирко Тамара МиколаївнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи розглядаються теоретичні та методологічні аспекти кризових комунікацій, аналіз кризових явищ; визначаються основні передумови, чинники та закономірності виникнення кризових явищ; управління організацією під час кризи. Рекомендації за змістом відповідають робочій навчальній програмі дисципліни та призначені для самостійного вивчення теоретичного курсу та виконання самостійної роботи студентами спеціальності журналістики, реклами та PR-технологій.Документ Теорія твору(2024) Філатова Оксана СтепанівнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Теорія твору». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання та виробити практичні навички з метою їх застосування під час написання медіатворів різних жанрів, при створенні PR‐рекламних матеріалів (імідж‐модулів, прес‐релізів, прес-ревю, інформаційних повідомлень для ЗМІ тощо), підготовці радіо- і телевізійних роликів, джинґлів тощо. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».Документ Теорія та історія соціальних комунікацій(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Гаврилова Яна ЛеонідівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Методичні вказівки та рекомендації з підготовки курсових робіт для студентів спеціальності 061 Журналістика(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя Григорівна; Гінкевич Оксана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Журналістська майстерність(2024) Клименко Наталя Григорівна; Спанатій Олександр СергійовичУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Теорія і практика журналістики(2024) Гузенко Світлана Валентинівна; Клименко Наталя ГригорівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю) ».Документ Правові та етичні основи професійної діяльності(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Курс зорієнтований на поглиблення, розширення та систематизацію раніше здобутих знань з інформаційного права, вироблення аналітичних навиків щодо самостійного розв’язання практичних проблем, пов’язаних із діяльністю засобів масової інформації, реклами, діяльності журналістів, а також щодо правильного застосування норм законодавства у цій сфері.Документ Психологія реклами та PR(2024) Гузенко Світлана ВалентинівнаУ навчально-методичних рекомендаціях представлено матеріали для підготовки до практичних занять із дисципліни. Дібрано велику кількість завдань. Ретельне опрацювання практичного матеріалу дозволить студентам здобути практичні навички роботи з текстами. Видання буде корисно студентам вищих навчальних закладів, хто навчається за спеціальністю «Журналістика (реклама і зв’язки з громадськістю)».Документ Нетворкінг(2024) Філатова Оксана СтепанівнаУ навчально-методичних рекомендаціях та вказівках до самостійної роботи висвітлено найважливіші питання програмного матеріалу з курсу «Нетворкінг». Головну увагу зосереджено на завданнях, що дають змогу закріпити теоретичні знання й виробити практичні навички опанування студентами мистецтва спілкування та створення взаємозв’язків, які максимально підвищують ефективність вирішення актуальних життєвих та професійних завдань. Призначені для студентів спеціальності 061 Журналістика, які навчаються за освітньо-професійною програмою «Реклама та зв’язки з громадськістю».