Логотип репозиторію
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
Логотип репозиторію
  • Фонди та зібрання
  • Пошук за критеріями
  • English
  • Català
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Italiano
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Polski
  • Português
  • Português do Brasil
  • Srpski (lat)
  • Suomi
  • Svenska
  • Türkçe
  • Tiếng Việt
  • Қазақ
  • বাংলা
  • हिंदी
  • Ελληνικά
  • Српски
  • Yкраї́нська
  • Увійти
    Новий користувач? Зареєструйтесь. Забули пароль?
  1. Головна
  2. Переглянути за автором

Перегляд за Автор "Taranova N. V."

Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
  • Вантажиться...
    Ескіз
    Документ
    Удосконалення системи контролю в закладі охорони здоров’я
    (2022) Таранова Н. В.; Taranova N. V.; Волосюк М. В.
    Таранова Н. В. ''Удосконалення системи контролю в закладі охорони здоров’я''. Кваліфікаційна робота на здобуття освітньо-кваліфікаційного рівня магістр за спеціальністю 073 ''Менеджмент'' – Національний університет кораблебудування імені адмірала Макарова, Миколаїв, 2022. Кваліфікаційна робота присвячена проблемам теоретичних, методичних іприкладних аспектів удосконалення системи контролю в комунальному некомерційному підприємстві ''Березанська центральна районна лікарня'' Березанської селищної ради Миколаївської області. У роботі досліджено процес розробки і прийняття управлінських рішень у комунальному некомерційному підприємстві ''Березанська центральна районна лікарня'' та оцінено систему контролю виконання управлінських рішень в досліджуваній лікарні. Окреслено шляхи удосконалення контролю виконання управлінських рішень в контексті сучасних викликів. Надано пропозиції щодо удосконалення інструментів контролю над виконанням управлінських рішень у діяльності лікарні, що залежать від етапів розвитку якості медичної допомоги: контроль якості, забезпечення якості, система менеджменту якості, вартісний вимір якості, загальне управління якістю. У кваліфікаційній роботі запропоновано модель загального управління якістю надання медичної допомоги (медичних послуг) у Березанській центральній районній лікарні. Загальне управління якістю медичної допомоги містить формування системи контролю за якістю надаваємих медичних послуг. Така система включає не тільки визначення якості медичної допомоги, але й якості знань, умінь та навичок персоналу; оцінку кадрового, навчально-методичного, матеріально-технічного, лабораторного оснащення лікарні; оцінку впливу державних стандартів, програм на надання медичних послуг, а також обов’язкове документування діяльності як допоміжного інструменту контролю реалізації управлінських рішень у роботі лікарні.

DSpace software copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Налаштування куків
  • Угода користувача
  • Надіслати відгук