Статті (ФВтаС)
Постійне посилання зібрання
Переглянути
Перегляд Статті (ФВтаС) за Автор "Andrii Chernozub"
Зараз показуємо 1 - 1 з 1
Результатів на сторінці
Налаштування сортування
Документ Концепція реалізації силового фітнесу в систему фізичного виховання студентів із гіпокінезією(2025) Андрій Чернозуб; Олександр Тимочко; Едуард Сивохоп; Вадим Коваль; Карен Абрамов; Володимир Потоп; Andrii Chernozub; Oleksandr Тymochko; Eduard Syvokhop; Vadym Koval; Karen Abramov; Vladimir PotopАктуальність. Однією з глобальних проблем сучасної системи фізичного виховання в університетах є катастрофічне збільшення кількості студентів із вираженими проблемами гіпокінезії. Відсутність необхідного обсягу фізичних навантажень та низький рівень адаптаційних резервів організму більшості осіб цього віку є однією з ключових причин, які призводять до виражених фізіологічних процесів дезадаптації, гіподинамії та, як наслідок – до гіпокінезії. Мета статті – удосконалення системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу та створення новітньої технології розробки моделей занять для реадаптації їхніх функціональних можливостей. Методи. У роботі використано теоретичні, аналітичні та педагогічні методи, сукупність яких необхідна для системного інформаційного аналізу наукової проблеми. Пошуку ефективних шляхів її розвʼязання та розробки алгоритму проведення подальших серій фундаментальних досліджень для розробки новітніх технологій удосконалення системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу. Результати. У цій роботі представлено науково обґрунтований на основі результатів попередніх фундаментальних досліджень алгоритм побудови системи фізичного виховання студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу, який за структурою та змістом кардинально відрізняється від «класичних» варіантів вирішення подібних питань. Запропоновано експериментальну технологію розробки моделей занять для реадаптації функціональних можливостей студентів із гіпокінезією в умовах силового фітнесу. Складність запропонованої нами технології полягає в необхідності ефективного й одночасно безпечного, ураховуючи результати аналізу широкого спектра фізіологічних і біохімічних даних та встановлений індивідуальний рівень резистентності організму студентів із гіпокінезією до стресового подразника, обґрунтованого поєднання режимів навантажень в умовах різних механізмів енергозабезпечення й необхідної варіативності комплексу силових вправ. Практична реалізації запропонованих структурних змін у системі та впровадження експериментальних технологій у розробку моделей занять позитивно вплинуть на процеси підвищення рівня резистентності організму студентів із гіпокінезією до стресового подразника з різними параметрами навантаження в умовах занять силовим фітнесом. Висновки. Одним із ключових факторів ефективного впровадження силового фітнесу в систему фізичного виховання студентів із гіпокінезією є необхідність кардинальної зміни її структури. Використання результатів сучасних наукових досліджень у процесі оптимізації змісту теоретичної та практичної складових частин. Додаткове вивчення фізіологічних процесів реадаптації, механізмів її контролю, корекції режимів навантаження на тлі різноманітних комбінацій поєднання силових вправ є ефективним варіантом набуття необхідного рівня знань для самостійної оптимізації моделей занять з урахуванням індивідуального рівня гіпокінезії.