В умовах сучасної економіки застосування технологій управління проєктами є необхідним не тільки для ефективного функціонування, але і для виживання майже кожного підприємства.
Під час навчання майбутні фахівці повинні засвоїти головні концептуальні
поняття, методи та підходи, які використовуються у вітчизняній та міжнародній
практиці при управлінні проєктами. У них мають бути сформовані належні
практичні уміння та навички щодо методів підготовки, експертизи й оцінки проєктів,
використання процесів прийняття рішень при розробці й реалізації проєктів. Ключові
слова: проєкт, система, управління,
управління проєктами, планування, контроль, ефективність, організаційна структура, якість.
- Учитель: Ломоносов Дмитро Анатолійович
У результаті вивчення дисципліни у здобувачів вищої освіти формується необхідний обсяг знань та навичок у галузі наукових досліджень; виборі об’єкту і предмету наукового дослідження; застосуванні теоретичних та емпіричних методів дослідження; плануванні науково-дослідних робіт й організації їх виконання; розробленні етапів та форм процесу наукового дослідження.
Набуті компетенції після опанування курсу дадуть змогу створювати аргументовані, доказові, логічні, переконливі наукові повідомлення, доповіді, наукових статті, виступи на конференціях, допоможуть здобувачам вищої освіти на належному рівні виконати кваліфікаційну роботу і в майбутньому здобуті навички наукової роботи застосовувати у своїй практичній діяльності.
Ключові слова: наука, метод наукових досліджень, гіпотеза, теорія, експеримент, наукова стаття.- Учитель: Ломоносов Анатолій Вадимович
Інтелектуальний капітал є вищою формою капіталу, яка відповідає більш високому рівню розвитку суспільства. Його значення з ростом знаннємісткості економіки підвищується. Поступово він перетворюється на основний вид капіталу, від якого у найбільшому ступені залежать результати виробництва та ефективність економіки.
Під час навчання майбутні фахівці повинні засвоїти головні поняття з теорії
інтелектуального капіталу, закономірностей його функціонування на макро- і
мікрорівнях як теоретичної основи економічної політики і розвитку підприємства.
Ключові слова: інтелектуальний капітал, нематеріальні
активи, управління знаннями, інтелектуальна праця, інтелектуальна власність.
- Учитель: Ломоносова Оксана Едуардівна
Навчальна дисципліна «Економічний аналіз» є обов’язковою і включена до циклу професійної підготовки навчального плану фахівців, які здобувають вищу освіту за першим (бакалаврським) рівнем.
Дисципліна «Економічний аналіз» призначена для здобувачів вищої освіти, що навчаються за галузями знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», 07 "Управління та адміністрування", спеціальностями 051 «Економіка», 076 "Підприємництво, торгівля та біржова діяльність", освітньо-професійними програмами «Економіка підприємства», "Бізнес і приватне підприємництво".
Ключові слова: аналіз,
економічний наліз, фінансова звітність, аналіз фінансового стану, прибуток,
рентабельність, витрати.
- Учитель: Коваленко Микола Андрійович
Розвиток в Україні ринкових відносин зумовив перебудову кредитно-грошових відносин. Це стосується насамперед розвитку грошової системи і грошового обігу, кредитної та валютної систем.
Наукове розуміння проблем грошей, грошового обігу, кредитних відносин є необхідною складовою становлення професійних економічних знань здобувачів вищої освіти. Тому важливе місце в підготовці висококваліфікованих бакалаврів відводиться навчальній дисципліні «Гроші та кредит».
Навчальна дисципліна «Гроші та кредит» є вибірковою і включена до циклу професійної підготовки навчального плану фахівців, які здобувають вищу освіту за першим (бакалаврським) рівнем.
Дисципліна «Гроші та кредит» призначена для здобувачів вищої освіти, що навчаються за галуззю знань 05 «Соціальні та поведінкові науки», спеціальністю 051 «Економіка», освітньо-професійною програмою «Економіка підприємства».
Ключові слова: гроші, функції грошей, грошовий ринок, інфляція,
грошові реформи, валюта, кредит, банк.
- Учитель: Коваленко Микола Андрійович